rix fm

lyssnade på radion när ja skulle hem ifrån jobbet. och ja är en arg människa. blir arg för minsta lilla. de intygas av min kära sambo som får stå ut med mina utbrott. även min familj. men ja är älskad ändå.

men till saken så när man börjar bli arg så bildas de en massa "hormoner" kom inte ihåg namnet, i hjärnan som sedan hjärnan vill ha mer av så har man lätt för att bli arg så kan de bero på att hjärnan vill ha dessa hormoner.

för att ändra på detta och avvänja hjärnan så måste ja själv kontrollera min ilska. typ andas 5 djupa andetag. och tänka på om de är värt att bli arg över detta. måste även tänka positivt på allt. ska försöka ändra mitt beteende men de är svårt har provat förr och gick tillbaka till mitt gamla ja och dess tänkande. för när ja blir arg eller börjar då ser ja inte va konsekvenserna kan bli. ja tänker inte längre än näsan räcker... kansks ska börja gå till kurator igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: