öhh

en kompis som tatuerat sig på samma ställe som mig.... 20,000kr för en sleeve och 48tim tog de. För mig låter de helt jävla orimligt! visserligen gjorde han något på bröstet oxå. men för helvete den är inte ens i färg bara endel. Min halvsleeve tog 18tim vill inte säga va de gick på ens. För de är förjävlig. När ja va i gävle så skulle ja impuls tatuera mig men så klart så va alla uppbokade.  Men de va en tatuerare som frågade hur lång tid de tog för min påbörjade, ja sa ca 18 tim och han typ bara skrattade och sa jag är ju lurad. Aja då vet man att han va ju ärlig iaf! :) nä nu har ja kollat upp med en ny tatuerare som fan är snabb och duktig. hoppas bara han vill göra klart min på började sleeve. för han tatuera inte vad som helst. för han vill att det ska synas att de är hans konst! :) vilket är seriöst och bra! vet flera som droppar med att gå till dom btw... inte bara jag alltså. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: