puh

är så jävla gla över att ja får ett schema nu och de ska bli så himlens skoj att få jobba!

tänkte ja skulle hinna med sov morgon innan de drar igång men så blidde de inte för idag kl 16 så ringer chefen och säger att jag börjar imorgon kl 7. man blir ju lite paff
man inte förväntar sig så snabb inskolning. så fick ringa upp till förskolor som ja lovat att jobba med och förklara att jag fått jobb. tur ingen blev sur! :)

så otroligt jävla glad med ett 7-14 vardagar och inga helger. ska få mer timmar när en tant går i pension oxå! :)

ett tips till ni som söker jobb. ring runt eller gå runt och lämna CV nästan enda sättet att hitta något jobb nu förtiden. som sagt sök dom dolda jobben. vem som helst kan sitta o söka via förnedringen. men de kommer inte ge så mycket. och CVt ska/måste sticka ut annars kan man glömma det på en gång. har ett grymt cv nu som ja kommer att fortsätta använda.. den dagen den sorgen. stackars satar som sitter kvar på WFY sedan vi började där i okt. samma ansikten. säger då det att man är fan inte kaxigt när man är arbetslös så jävla självförtroende nedsättande och självkänslan försvinner. mår verkligen skit och går in i en depression. iaf jag. men mår betydligt bättre idag! :)

sen det här med dagis. föräldrar som säger att ett dagis är bra. men när man själv får höra av anställda att de är under all kritik så måste man ju fan undra vad de är för fel på föräldrar som inte se sånt med egna ögon via inskolningen. nä fy... säger bara att kommer aldrig att våga byta dagis. är så otroligt nöjd med de som är nu. klart bland de bästa i härnta. det är något jag säger till Birgers fröknar att jag är så glad att Birger är här med er! och då säger dom alltid att vi älskar våra barn dom är underbara och de är sånt man vill höra som förälder. de är inte många förskolor som säger så om sina barn kan ja lova!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: