Gävle

summan av helgen har varit bra, skönt att få åka bort och sen få börja längta hem till sambon o min son. hade en fullproppad helg men men olika saker god mat, fest, shopping. :) fick tips att man ska färga med henna om man vill att röda färgen ska sitta kvar och inte tvättas ur. så de tas att tänka på.

hade så klart härliga efterlängtade sexet. som oftast utbrister med skratt. vi har nog svårt tillsammans att ha de allvarliga sexet. :) blev så klart super glad av att se peppe ikväll. betyder ju bara bra saker!

Jag har ju gjort ögonfrans förlängning oxå ifredags innan ja åkte till gävle och jag har inte tappat någon frans än så ja håller tummen att dom här sitter bättre! :) har nu mer o mer tänkt på brösten och jag kommer inte låta mig själv se ut så här. de kommer vara värt de tror jag!


fick ett till tips på att göra en lätt och fin frisyr. Amanda som hon hette är Vickans kompis. as trevlig och ekologiskt :)













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: