woop wooop

hela tjocka familjen kom igår på besök! så glad och trevlig. gjorde portergryta. svin gott! :) sen så sov Angelica och hennes barn, Johanna och Oskar över. super mysigt.

Ida började med att jag mötte upp Helena och min lilla kusin! älskade go unge lille vilde är! sån gla skit som man bara vill pussa upp♥ ja just... på ikea. :) fick med mig lite saker därifrån ändå. hade inte tänk köpa något men de råkade ändå hamna i kassen. nåväl vidare gick vi till birsta och lunchade och sedan så for jag vidare till centrum. kollade runt i staden och blev leds. sökte upp salongen jag skulle tatuera ögonbrynen hos. dessutom en timme förtidigt ;) men de gick. hon höll på och sätta lös ögonfransar på en kund. skit snyggt. 500 för första gången garanterat ska de sitta i minst 3 veckor. så påfyllning kostar 200-250. lätt värt de att få ha vackra ögon! :)

vilken jävulsk trevlig liten thai tjej hon är. hade humor och vi skrattade mycket plus att hon är riktigt duktig! :) hon har verkligen mig som fortsatt kund! frågade även henne om hon visste vad bröst operation kostar i Thailand. 15000 hade hon kollat upp eftersom hon oxå ska göra det där! :) och pataja hade något sjukhus där som hon sa va bra och hade tidigare operera näsan där. så nu blev man ännu mer taggad/sugen. sen så har man efter koll efter 5 dagar. så de låter bra! båda mina systrar håller med om att mina bröst ser ut som taxöron.. men som nå jävla häng strutar och små fjant bröst är de. vill ha stora... :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: