torsdag

livet är otroligt bra ibland! just nu är de så iaf! :)

gubben och jag funderar på vad vi ska hitta i sommar. en sak är bestämt att en tävling blir de för mig. har även planerat in en sväng till Storuman med min familj. sen så börjar vi prata om igår att vi kanske ska köpa en husvagn till sommaren och åka runt. så otroligt mysigt.

varje sommar är så otroligt underbar. alltid så mycket att göra och en massa mys!

tänkte på det här med bröst. kommer säkert ångra mig och köpa mig då jag väl har pengarna! :) kommer väl kanske gå till något nöje istället. vi får väl se vad lusten ligger.

ihelgen blir de att laga palt till halva släkten på lördag. sen på söndag är de thai hos svärfar i Yoyo. full fart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: