ledig

fick mig en ledig dag idag! :) då passade jag på att åka runt med mitt cv till dom sista förskolorna:) hoppas de rullar in mer jobb nu. har varit lugnt i fredags o idag.

jag hann med långpromenad idag. så otroligt skönt må jag säga. och på kvällen så åkte ja skidor på bonsjön. lite för snabb och backig bana för mig. men de går :) Birger har smittat peppe med influensa. fy fan.. vill INTE ha det. och andra sidan så har jag inte tid att vara sjuk.

hucka sitter redan att planera in thairesan inför julen. haha ja de är ju bra att vara ute i god tid. har planer på att operera brösten då ja ändå är där. men 17.000 är ganska mycket pengar. så får se vad de blir med de. men de är ca 35.000 om man ska göra de i Sverige. Men men.. de är bara en dröm jag har haft länge. :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: