fulla muggar

kom på igår kväll att vi skulle köra cross. :) och banan va ny skottad så de va ju en perfekt dag som denna att köra på. när vi skulle lämna birger till mormor och morfar så satt Erik ute och rökte. så han frågade om vi skulle köra cross och med den blicken och längtan i hans ögon så frågade jag om han ville hänga med. så klart så ville han de såg att de på honom:) nåväl när vi va framme i klingre så va de några som körde. jag körde av mig lite på banan. sen så bytte Erik av mig. gick skit bra för honom även fast det var as länge sen han körde. men man såg hur kul han tyckte att det var. :)

mamma o pappa ville att vi skulle käka ute med dom så ringde även Hucka och fråga om dom ville med, vi blev ett glatt gäng som for till matverstan och käkade. sen åkte vi Angelica och åt en hemmagjord semla och så god hon gör dom! saftiga och goda.

har precis kommit hem och lagt mig i soffan. så skönt. ska väl slå på en film snart. jag har ju fått stora jävla torr fläckar över hela kroppen. gick till doktorn för de men dom sa bara att ja är torr. men de har varit i över en månad nu. så då kom mamma på att det kan vara sköljmedel. har haft problem med det när ja va liten oxå. men det är ju bara att sluta upp med det...













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: