Början av veckan

klippte mig i morse. blev nöjd men tyckte inte hon gick i genom håret som jag sa att hon skulle. går inte till henne nå mer iaf. Efter klippningen gick jag till Maria och hörde om hon ville med till stan. gick på apoteket och köpte migräntabletter o lite annat. sen shoppade Maria lite tröjor. köpte även med mig saltvatten till håret. :) sen så for jag vidare till Mia :) satt där och va social ett tag och syrran ringde och ville ha hämtning på stan. så vi for till dollar och jag hittade resväska som ja ska ha med mig till Gävle på fredag:)

vi for och hämtade lilleman på dagis sen hem och syster är ju underbar som dammsugar mitt hem!♥ bjöd på käk och sen kom svärmor och vi tog oss 1 timmes promenad. va varmt men de blåste. :/

har bokat tid för ögonfrans förlängning på fredag innan jag drar till Gävle. hela helgen uppbokad med Vickan:D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: