äntligen!

har idag varit och träffat min blivande arbetsgivare. fick mig ett positivt bemötande! :) och jag slapp jobba helger :) sen så skulle han försöka fixa så ja nästan kommer upp i 100% ordinarie ligger på 75% :) sen så lovade han mig nästan fortsatt jobb efter vikariatet. det skulle var några som skulle gå i pension. blir så jävla glad när jag tänker på att jag äntligen får ett schema!



ikväll har jag åkt skidor. men spåret var värdelöst ikväll. skulle ha åkt med klister istället på istället för tejp. när jag kom hem så frös jag som bara den så tog mig en lång och varm dusch! men de hjälpte inte.

Birger och jag har busat som bara den idag. han är så roligt att umgås med. blir glad så fort jag tänker på ♥ mitt.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: