lyckliga gatan!

helt underbart allt är nu. älskar min gubbe som in i norden. helt underbar karl, du står ut med mig och mitt ego tänkande. men håller på att bli bättre må ja säga. :) börjar tänka mer på vilka konsekvenser som kan uppstå med vilka val ja gör i livet. börjar fundera på om de är värt att lägga ner en massa tid på vissa människor som man ej kan förstå sig på? aja de får tiden utvisa. :)

nåväl jag har iaf kämpat att förstå mig på peppe istället! han är en speciell människa att leva med men bland de viktigaste personen ja känner. han behöver inte kalla mig för saker som älskling, gumman, hjärtat mm. för att han älskar mig genom att visa de på så många andra sätt. ställer upp på mig mycket och han ser till att ja har en hoj att köra på. han pussas o kramas mycket. busar med mig. han ger mig de ja önskar mig. han är kärlek. en toppen kille. han är mig trogen. jag vet vart ja har honom helt enkelt. vi litar på varandra och vi är inte svartsjuka. jävlas med varandra kan vi med ;) de är bra att lyssna på sin mamma ibland även fast de känns omöjligt. men hon har alltid rätt min älskade mamma❤ och hon är den som känner mig bäst och vet va som är bäst för mig! Hur ska ja klara mig utan dig!

puss o god natt. jobb 2 tim står på schemat! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: