helt slut

har gått med huvudvärk i 2 dagar och när ja böjt mig så har de känts som om huvudet ska sprängas, ett sånt jävla tryck så fy fan. de är efter kraschen i söndags. så är helt slut och de är bara onsdag. sista långa jobbdagen imorgon. jobbar 2tim på fredag. slutar kl 10 så de är skönt. har tagit på mig extra hela veckan då en annan ha varit ledig. så ja har städat på hennes platser. :) skönt med lite extra pengar. behövde inte jobba fredag häller men de gjorde ja ändå. 💲

gubben drar till Eskilstuna inatt för att hämta hem sin hoj!:) skönt då slipper jag laga mat så då tar han med sig mat när han kommer :)

hela helgen uppbokad igen, imorgon ska ja o lill hjärta gå ut o påska! :) fredag efter jobbet ska vi bada med Birger eller hitta på något skoj! :) på kvällen, middag hos syster, Katja o Tove kommer ifrån Överkalix o hälsa på! dom är efterlängtade. lördag köra hoj i nora. vi är nog 7st som ska dit. as skoj! på kvällen kanske fest. söndag köra hoj i Sollefteå med Sanna! :) måndag hjälpa mina föräldrar med veden! så de va det de. ingen vila här inte







måste säga att de är fränt att jobba i dessa byggnader! se där alla professorer ha jobbat en gång i tiden. och de är lite spöklikt känsla att vara där inne. borde finnas guidad tur :) men det är fan en katastrof att dom lagt ner de för alla människor som jobbar där o byggde nytt i förhoppningar om att de skulle finnas kvar i 100 år till minst men nä, en kniv i ryggen fick dom! jävla fitt politiker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: