en dag

har varit på topp hela dagen med min sambo. vi har varit i Nordanstig idag och tänk att jag skulle få köra mer än ett halvt varv. men så blidde de inte. gjorde egentligen en fjant vurpa men den tog jävligt bra. dunka ner med huvudet först sen kom kroppen. har svin ont i nacken och axeln när ja väl kom mig upp ur dyngan. va hur lerigt och jävligt som helst. så jag fick kolla på när dom andra tränade. gick de med satt mig i bussen och sov en stund!;P sen så for vi till vreten för lite palt :) älskar min gubbe som ställer upp på mig så mycket. är evigt tacksam! ❤

jobb imorgon då. Hoppas nästa vecka går lika fort som denna att jobba! :) då kommer det att gå fort till helg. jobbar ju bara 2tim på fre oxå! ;) skönt men onödigt.

god natt gott folk!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: