tisdag

kan inte säga att de ska vara lätt alltid. Men nu är jag så jävla besviken på mina föräldrar så de finns inte.. har inget mer att säga om de.

Idag har de varit en bra dag! :) först åkte jag in till stan för att möta upp svärmor och vi tog en promenad till kyrkogården och hälsade på peppes farmor. sen gick vi på Willys o handlade lite! :)

hade bokat lunch dejt med jerry så vi tänkte åka på nya d7 eller vad de nu het, och vilka träffar vi där jo Johanna o Oskar skulle oxå käka lunch så vi gick in tillsammans och kollade vad dom hade men såg inte så lockande ut! så vi bestämde oss för att åka till thaien, och så klart så träffar vi henke där som oxå skulle luncha så då fick han självklart joina oss! :) god lunch va de men är fortfarande putt på dom. med tanke på att jag fick helt fel förra gången jag beställde och dessutom har dom öppet när de passar.

när jag kom hem så väntade vi på fika besök av Helena o min lilla kusin Vilde:) bjöd på den goda choklad tårtan jag gjorde! :) den va uppskattad. Helena har ska hjälpa mig en hårförlängning och färga utväxten! :) tur man har frisör i släkten ^^

sen väntade vi på att pappsen skulle komma hem så vi kunde få i oss lite käk, orkade inte så mycket eftersom man hade käkat hela dagen! sen så skulle vi åka och Gratta propp Maria :) hela 28 år fy fan lärde känna dig när du va 11 helt sjukt vad roligt vi har haft de! :) fan vad glad jag är att du flyttat hem igen!

På fredag kommer klittan och sover över känner att jag behöver ventilera efter allt som hänt/händer! tänkte jag skulle bju på något gott och dricka lite vin! ^^ peppe är borta så de ska bli skönt! :) vill tillägga att han är nästan alltid hemma om han inte ska köra hoj eller meka.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: