söndag

peppes kalas va grymt trevligt!:) verkligen lyckad och tårtan va verkligen pricken över i:et.. peppe blev lite rörd tror ja. väldigt gla blev han och ville nästan inte ta en bit av den!

blev en tidig kväll igår. va helt slut efter allt främmande:) vaknade mitt i natten av att de blåste utav helvete ute! :/ trodde fan taket skulle flyga av. men kunde somna om efter ett tag :) fick höra att peppe oxå vakande någon timme efter mig och va vaken ett tag sen kröp han ner i sängen i igen och kall va han så klart så skulle han värma sig på mig! :P

man ska ju inte ropa ej fören man hoppat över bäcken. och de tänker jag inte göra än håller :P men o så glad jag ha blivit på sistone. känns bra i magen:)

vill ha långt hår nu. till rumpan! :)

ha varit lite emot katter för man har ingen kontroll över dom som med en hund. men jag ångrar mig verkligen inte att jag skaffat Iza o Harry. så otroligt skönt att dom är självgående och trevliga sällskaps djur är de. och Birger får lära sig att respektera katterna. :)



















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: