lördag

varit lugn dag förutom att jag åkte till övik och hämtade hem världens snällaste katt. så fin o trevlig. Men han hade så stora tover på båda sidor av bakben och under magen så ja bad peppe hålla honom så jag kunde raka Harry. men så snäll så han bara låg där. så när jag var klar så tänkte jag, nu ser han förjävlig ut ett tag framför men han har så mycket hår så de syns inte, borstade igenom pälsen efteråt och jävlar vad mycket hår jag fick bort. sen så är han så mager så ska köpa kitty foder åt han o ge äggulor. 1,5 år är han så nu kommer väl riktiga pälsen fram. kollade även igenom hans stamtavla och bara CH var med typ. :) vägde han oxå 3,8kg jävulsk lite för att vara hane. men nu när han är kastrerad så hoppas jag han är påväg upp i vikt.













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: