Getaway Rock

TORSDAG

GREEN STAGE

Mustasch
Graveyard
Nightwish

BLUE STAGE
Obituary
Kvelertak
Black Dahlia Murder
Ghost

RED STAGE
HolyHell
Warbringer
Red Fang
Moonspell
Black Stone Cherry

FREDAG

GREEN STAGE
Finntroll
Raised Fist
Amon Amarth
Municipal Waste
Manowar

BLUE STAGE
Lillasyster
Meshuggah
August Burns Red
Satyricon
Ministry

RED STAGE
Sparzanza
Crashdiet
Skindred
Dying Fetus

LÖRDAG

GREEN STAGE
Nationalteaterns Rockorkester
Suicidal Tendencies
Saxon
Killing Joke
Yngwie Malmsteen

BLUE STAGE
Corroded
Triggerfinger
Raubtier
Devin Townsend Project
Behemoth

RED STAGE
Kings Destroy
Rosetta
Weedeater
God Is An Astronaut
Anathema
Cult Of Luna

 Har pratat med pullan och hon är lätt på att åka på Getaway Rock med mig! :D nice då har jag sovplats, då ska bara min kära pojkvän släppa iväg mig! :P Om det är någon som är sugen på att hänga med så hör av dig :D


























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: