9/5

I söndags så var jag, Birger Tina och Nea och shoppade på birsta! Jag tror jag köpte kläder till Birger för 500 spänn och nästan allt var på rea så det var en hel del kläder han fick! :) köpte oxå lite sommar kläder!  



Man har ju åkt på nåt skit så man skiter ju som en ko, men som tur är så är de ingen annan som är drabbad. Såg att de var bytar dag på lörda i ä-bro så funderar på att åka dit och köpa lite mer kläder till hjärtat. 

Jag funderar faktiskt att avboka tatueringen, känner att jag kan vänta ett tag med att göra den, fattar inte varför jag alltid ska vara så impulsiv. kanske jag har börjat mogna ocg behöver inte stressa med allt och skaffa saker på en gång :P 


Postat av: Valeria- Mamma till Williot och gravid med skruttis

Vad är det för strl på lillherren nu ?=)



Härligt då man kan handla på rean! :) Det gör vi för det mesta också. Det är ju så värt det! :)

2012-05-09 ~ 12:15:10
URL: http://mammavaleria.blogg.se/
Postat av: Malin

han har 62 :) han hade inte 56 nä länge alls :P



ja de är ju de bästa! :D

2012-05-09 ~ 17:10:48
URL: http://shedevilracing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: