Söndag

Jag vet inte vad det är med mig och helger! Jag har aldrig tid att uppdatera. Pluss att Peppe har datorn oftast på helgen oxå.


Min moster har äntligen ritat klart min tatuering som jag ska göra på under armen! Tusen Tack Linda!!! :D Nu ska jag bara ringa och boka tid, har bestämt mig att det blir i övik jag ska gadda mig. Jag tycker den är as snygg blev förälskad i den på en gång! Lillsyrran tycker jag inte har någon struktur på tatueringarna! men alla har sin historia. så skit samma jag tatuerar de jag vill ha. Men hon är väldigt duktigt på att kommentera oxå på hur saker och ting ska se ut. Men då får man slå döv öra till ibland :P syskonkärlek.

Jag väntar på att Therese ska bli klar med nya designen på bloggen :) ska bli kul med ny look.

Peppe har fått feber igen, han är ofta sjuk nu tycker jag. hoppas det inte är något mer än så bara! stackare.

Jag har nu officiellt börja springa, kan säga att det var svin jobbigt men det kommer inte knäcka mig, det är bara att fortsätta om det ska bli någon fortsatt viktnedgång + om jag ska tävla i höst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: