metal

Lyssnar på en massa metal medan man väntar på att lilleman ska vakna. När jag var nere i förrådet och letade Eros stamtavla så hittade jag oxå mina dator högtalare! så nu lyssnar man på kung ljud istället för skit ljudet på datorn :D

Till mat tänkte jag göra ett recept jag fick av Nicke, kyckling och tacosås o krydda mm :) hoppas det blir gott!
ikväll blir det promenad, sen så måste jag träna Eros!

har dammsugat och försäkrat Birger! Imorgon ska vi till min kusin Hampus och gratta honom :) och på tis ska Birger till BVC, han väger garanterat över 4kg nu, tycker det vara knakar i honom nu!

ÅÅÅH Nu slutar älsklingen, så väntar på att han ska komma hem så vi kan handla :D

!!!Rock N Roll!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: