12/3

Är det någon som är sugen på att hitt på någe! träffar gärna gamla/nya människor :) så hör av dig! :D 

Jag köpte huggins blöjor men det gör jag inte om igen! det blir märken på Birger efter dom, så nu blir det bara pampers, och tänkte han skulle börja med 2ans blöjor när dom här 1orna är slut. Han är verkligen min skönhet! vackraste som finns <3 Birger har blivit så vaken av sig! nu kan man inte sova lika länge längre på morgonen.

körde cross i lördags och det gick fort, MEN det är fan inte kul när man inte ens kan starta skiten, så älskling skulle kolla hur mycket det kostar att köpa elstart till den, annars tror jag det blir cross byte igen.

Var med Oskar och lillsyrran på bio igår, vi såg på John Carter den var se värd :) väldigt bra 3d effekter.



 kvinno Kroppen är till för att föda barn med! men den kommer aldrig mer vara sig lik efter man varit gravid. bristningar kommer och fett lägger sig på kroppen. blääää. Jag gick upp över 17kg och fick bristningar på lår/rumpa, jag vill ju simma men tänker inte visa upp mig så här på badhuset. Sen så gruvar jag mig inför sommaren, men samtidigt så skiter jag i vilket, this is the way iam. Egentligen skiter fullständigt i vad folk tycker om mig, tycker dom att jag har blivit en knubbis så bryr jag ärligt talat mig inte. men jag tycker det kan vara fint att vara knubbig/mullig! men det är för min egenskull jag vill bli smal igen. jag har syndat ihelgen med godis men annars har jag har inte köpt mig ett skit! isåfall så är det nötter som gäller, och med maten så är det med motta.

Känner att jag kommer koka på en människa snart, det blir bara värre o värre för varje gång träffar H*n. men ja håller masken så gott det går, och än så länge så har jag klarat det väldigt bra! :) kanske är bäst att hålla käften ibland, man behöver ju inte göra en så stor sak av det. jag ligger nog lågt ett tag till. MEN det kommer ALLTID finnas människor som lägger sig i!

Jag längtar så otroligt jävla mycket till sommaren, jag ska ha det så underbart med min familj! <3 Älskar mina grabbar mest av allt :D

Hmm nu har favoriten Hanna W lämnat BB, så dåligt så nu blir det inte lika spännande längre.


Postat av: Valeria- En mamma av den udda typen!

Jag hittar gärna på något med er, som jag nämt förut!! :)Vi är ju ibland uppe i härnösand, men kan likaså ses i sundsvall eller i birsta, eller så är ni välkommen hem till oss! Det är bara hojta!! :)

Vet inte vad pampers kostar i härnösand, men på coop i birsta får du ett paket pampersblöjor för 71 kr med coop kort. :) Det är ju ett superpris, billigare än huggies, ica, coops och alla skitblöjor!! Här kör vi pampers också!! Det enda som inte läker!! :)

2012-03-12 ~ 12:11:13
URL: http://mammavaleria.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja men ska vi planera in något! :D jag ska ner till Peppes jobb i veckan så då kan jag ju svänga förbi er! :) på tors eller fre kan jag :)

2012-03-12 ~ 12:41:27
URL: http://shedevilracing.blogg.se/
Postat av: Elin

Malin du är fin tycke du såg ut som vanligt då vi sågs. Jag gick upp 18 kilo när jag var gravid. Hade gärna behållit det. Ställde mig på vågen idag och den visade 48 kilo :( brukar annars väga 52??!! Libero tycker jag är bäst när dom är kring 4 månader för pampens blir ju som Gällivare häng av minsta kiss :p handlar man för 500kr på Coop får jag 80 kr rabbatt på 2 libero vlöjpaket!

2012-03-12 ~ 12:50:15
Postat av: Malin

ÅÅhh vad snäll du är Elin! :D ja men då har ju du det andra problemet att du vill gå upp i vikt men du kan inte än hur mycket du äter. men det är ju bra att du har börjat träna det kan ju ändra på saken att du börjar gå upp kanske? tänkte faktiskt på dig när jag skrev detta inlägg och jag var på väg att nämna dig om detta. att jag hade gärna vilja vara dig.



Ja men libro är så hårda känns det som, men ska se det kan ju ändras när han blir större. men nu har jag inte märkt av något gällivare häng ;)

2012-03-12 ~ 14:31:32
URL: http://shedevilracing.blogg.se/
Postat av: Elin

Fast nu tränar jag inte längre har inte tid och så jobbigt med astman nu. Men jag tycker att jag äter bra kanske bara är stressad ? Men nu måste jag äta upp mig ännu mera. Pampers är bäst först då dom är små just för att dom är mjuka :) men tro jag började med libero redan vid 2 månaders ålder:) men det känner du med tiden vad som passar bäst :)

2012-03-12 ~ 16:45:14
Postat av: valeria

Det låter bra det!! Vi är hemma båda dagarna. :) kan ju ta en härlig promenad om vädret tillåter:)



Ang blöjor körde vi libero i strl 1-2 sedan blev det pampers aktivfit. Libero funkar inte alls här. ;) men man får prova sig fram:)

2012-03-12 ~ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: