8/3

Intresset har växt fram igen! Åh vad jag ska tycka det blir skoj att börja ställa ut Eros igen! :) har nu letat fram Eros stamtavla i förrådet och så klart så skulle det ligga längst in och underst! Jag har anmält Eros på sin första Nationella utställning i Sundsvall den 14 April :) Så nu blir det att träna han men det kommer gå bra han är så fruktansvärt lättlärd och duktig!

Har inte haft någon lust alls med att hålla på med hundar på ett tag men nu har gnistan tänts igen! Längtar som fan och känslan att få gå på utställning är så häftigt!

Cross kommer jag att ändå hålla på med, det är väl så att jag älskar att vara sysselsatt. Jag har Birger, Eros och cross som håller mig sysselsatt och jag älskar det! :D

Ska ta och köpa ett utställnings halsband åt Eros, om jag hittar något som passar honom dvs. 


Postat av: Sara

Åh vad kul :-) jag hänger gärna med om jag får? Är mammaledig från och med 1 april ju :-)

2012-03-08 ~ 14:29:17
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad kul Sara att du vill hänga med! det är klart du får ;) du kanske hittar en hund du fassnar för där ^^ Det kommer blir super skoj :)

2012-03-08 ~ 14:53:19
URL: http://shedevilracing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: