22/3

Idag ska Therese o Edwin komma på besök tror det blir att vi går på stan för Therese skulle köpa något :)

Ikväll ska jag börja springa! Yepp och jag kommer inte sluta fören jag har kommit dit jag vill med vikten! Det ska bli skönt som fan ser framemot detta nu!

Längtar till sommaren som fasiken då crusingarna börjar. Måste köra Pappas älskade musse! :D det ska bli jäkligt skoj. 

I sommar har jag och gubben planerat att åka till storuman på midsommar! hur skönt som helst att komma iväg och träffa underbara släkten. Sen så ska dom få träffa nytillskottet Birger :) Helgen efter det ska vi åka till Uddevalla på motocross VM. Sen kanske det blir lite båt men det är tveksamt. Men en massa cross blir det iaf! 

Jag ska får börja köra Peppes husqvarna om den är lättare att starta dvs, så Peppe ska ta TMen. Men annars om inte detta funkar då blir det nog en 2-takt igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: