20/3

kan inte mer än att säga att helgen har varit super! I söndags var jag på Seans hos mamma pappa, och som jag visste så "spökar" det där. men det var skönt att få det bekräftat. Det är en vilsen själ som är där och ställer till med oreda och våran döda morfar försöker hjälpa oss att han ska ut. Det var så otroligt spännande så jag hade helst velat ha en timme till :) Oxå fick jag reda på att det är morfar som är i trappen, för jag får alltid en känsla när jag går i denna trapp att det är något där men då behöver jag inte undra vem det är som är där.

Ja hela helgen har varot fullt ös medvetlös! :P på fre så blev vi bjuden på matverkstan av svärmor och på lörda så körde vi cross och grattade pappa på kvällen! :)

nu ska jag se på det okända när dom är i boda borg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: