Natt

man lever bara en gång, jävligt tragiskt att säga så men sant! jag är en tänkare, jag tänker alldeles för mycket ibland. magkänsla är nog det bästa, då vet man att man har tagit rätt beslut. livet går ju ut på att ta beslut hela tiden. skulle man göra bort sig och ångra ett beslut så hoppas jag man kan återställa det. men man kommer att ta fel beslut någon gång och då får man lära sig av de. livet kommer gå vidare ändå. jag fick ta ett jävla stort beslut för snart 2v sen. jävligt ego man var, vill aldrig mer vara med om de igen. men OM det skulle hända igen då kommer jag välja den andra vägen. jag kommer att vara lycklig ändå.

Postat av: Mia

Yeah Tell Me about it... De finns så möe dumt folk alltså! :@

2012-06-19 ~ 07:24:38
URL: http://direktorjonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: