Frisör

 gjorde ett impuls ryck, jag ringde till Carro och bad henne om hjälp att klippa mig sen göra kanske något nytt?! men jag får fundera, har några i skallen som jag tycker är snyggt. Men jag är inte tillräcklig snygg för att ha det! HAHAA.... Och jag som skulle ha denna frisyr ett tag till, Hell NO

Provade faktiskt att ställa håret så det såg ut som en tuppkam och spretade till långhåret där bak! såg jävligt coolt ut! skulle ju faktiskt kunna vara något. Carro ville även att jag färgade så jag hade svart underhår och på topparna så skulle det bara rött. Vilken jävla metal brud alltså! Rock ON

Carro är fan bäst! jävligt kung att ha en personlig frisör! :D

Man måste ju vara lite annorlunda, ja ä int som alle andre ja e ;P

Det är ju fan en stor fest snart på gång! måste fixas innan dess isf.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: