8/6

Idag är man barnvakt åt Nea. Måste säga att det var en jävla tur att de var sol ute så man blev pigg. Hade aldrig orkat mig upp annars!

Fredag idag då, så då får man väl se vad som händer ihelgen. Jag har verkligen inget planerat så jag hoppas på att man kommer på något roligt. Jag och Birger kanske ska kolla på pappa Peppe när han tävlar imorgon på hemma banan :)

Igår så rakade jag hövve igen, känner nu att jag börjar bli less på frillan. men jag vet ju att skaffar jag vanligt långt tråkigt hår så kommer jag bara att sätta upp det, så ändå är de lite roligt då jag nu har en frisyr :) kom gärna med förslag på vad jag skulle passa i :)


Postat av: Malin

sv: ja jag vet att jag måste men inge roligt när man är lite pluffsig att köpa nya kläder, när jag endå tänkte gå ner nå kilon så jag tror jag håller mig till hösten.



Ja blir det bra blir det bilder ;)

2012-06-08 ~ 09:27:51
URL: http://onewayforward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: