17/6

På onsdag så åker vi till fjälls! fy fan vad underbart att få träffa alla goa glada släcktingar! :D Vi kommer bli där tills på söndag och varje dag är uppbokad. Vi ska fiska regnbågslax och kanske får vi öring och röding! riktigt fina fiskar finns det där. Dammen har gått sönder där så det är fullt med fin fiskar. Ska göra iordning spöna och byta drag :) Vi ska även hinna med och åka till Vilhelmina och köra cross.

Har varit och kört cross idag med älsklingen och fick prova på enduro, jag lyckades göra en fet vurpa med bakåtvolt, Peppe körde bakom så han fick sig ett gått skratt och jag skrattade för jag kunde se mig själv hur jag flög i slow motion. Sedan for vi till mor o far för att käka go maten!

Imorgon ska jag städa ur bussen och börja packa inför lillsemestern vi ska på! :D helt underbart att få komma bort härifrån. Oskar och lillsyrran ska åka med oss. Vi kommer ha fullpackad buss med allt möjligt.

ÅÅÅh det kommer bli så mysigt! :D längtar som fan! Får fan inte glömma kameran!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: