Vårat <3

Har legat inne igen pga av mitt höga blodtryck. men nu har dom höjt dosen så får se om det blir bättre. Sen så var jag på tillväxt UL och det såg inte så bra ut. Våran lill pojk har inte växt något på 2v enligt deras mätningar men det kan man inte stirra sig blind på. Så nu har jag varit på koll 2 dagar irad ska dit nu med. flödet verkar inte 100% häller så. Men Birger rör sig bra och är pigg säger dom iaf så de är väl bara att lita på dom. läkaren säger de att han kommer komma ut snart så om 2v kan han vara här. Längtar så otroligt mycket tills jag får tråffa vårat barn. vilken känsla alltså att det är så nära nu.

efter ul ska jag, Tina o Nea till dollar och Ikea ska se vad vi hittar för något. vill ha en hylla och gardniner sedan är jag nöjd :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: