Nytt År

Jag hoppas verkligen 2012 blir ett lika bra år som 2011! :D Fast 2012 kommer bli oslagbart egentligen med tanke på vad som är på gång!

Måste säga att 2011 har det hänt så mycket i mitt liv som jag är så lycklig av! jag mår så otroligt jävla bra, mitt liv började egentligen då jag gjorde mitt beslut att flytta i från långsele, xet 2010 då jag började på comhem och flyttade hem igen till hsand, då kände jag att jag lever! Vilken befrielse det var för mig att få komma hem till familj och vänner igen. Oxå träffade jag min kärlek 2010 i nov, alla bitar föll på plats när jag träffade honom <3 vi vill samma med våra liv och vi har samma intressen är så LYCKLIG och nu snart är våran bebis här! <3

En massa kärlek i mitt liv, så underbart! 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: