Ny Dag

Ny dag nya tag, har haft migrän i 3 dagar i rad pga ammingen. Det visste jag inte att man kunde få av det. men nu vet jag, så nu får man dricka super mycket för att inte det ska komma tillbaka. Som det känns nu så är det inte värt att amma när man mår så dåligt, så nu ska jag fundera om jag ska sluta eller fortsätta. Idag har det varit lugnt men kommer det tillbaka så kanske man kan halv amma och ge resten ersättning. Det är något som jag ska fundera på iaf.

Personalen är så otroligt gulliga här, gud vad snäll dom är här. Dom tyckte vi skulle skulle åka iväg idag och ha tid för oss själva, tänkte jag skulle till försökrningkassan och sedan åka till birsta och köpa en overall till prinsen min <3 så han har något att åka hem i. För den jag har är i stl 50/62 och är väldigt för stor för lill grabben. Provade kläder som han fick av fastrarna och farmor i stl 44 och det kunde han ha men lite för stora men då har han något att växa i :)

Ikväll kommer faster Sara, Niclas, Joline och Farfar det ska bli trevligt :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: