Hemma!

Inatt var det andra natten vi fick sova hemma med vårat hjärta! :D Det är så mycket skönare att få vara hemma med Birger än på sjukhuset. Nu är vi äntligen en familj!

Är lite frächare i huvudet nu! har färgat håret, blev lite för mörkt men det försvinner. Ikväll ska vi åka till Tess o Rikard han ska firas då han fyllt 30 år! :) ska bli trevligt :D

Tänkte vi skulle hinna med att ta en prommis, jag har några kilon att bli av med nu. fy fan vad tungt. men lika bra så jag har lite kondis innan man börjar köra! Hoppas verkligen jag kan delta i en tävling i sommar det var ju mitt mål iaf! 

Wiieee jag ska plugga klart i april föhoppningvis! underbart som fan att få göra klart det, längtar dit faktiskt lite. Sen är det bara att söka jobb :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: