Älskade lilla Birger är HÄR <3

Den 5 Januari 2012 kl 15:20 föddes våran älskade Sven Birger Hultgren 42,5cm lång och 1900gram, med akut kejsasnitt pga att flödet i navelsträngen var sämre än dom trott.


Känslan att få eget barn går inte att beskriva, både jag och Peppe har förändrats, så mycket kärlek man kan ge har jag aldrig trott. När jag kom på BB efter snittet så kom Peppe en timma efter gråtandes och sa att han är så vacker. Jag fick se Birger en snabbis när jag låg på operationsbordet och började tok grina! En känsla jag aldrig känt förr. Han är verkligen det vackraste jag sett!

Jag tror vi blir här i 2v till, men så fort Birger ammar själv så får vi åka hem :) och nästa vecka ska vi börja dra av sonden så han ska suga mer på bröstet. Han är ju redan duktig nu för att vara så liten men han bestämmer sitt tempo.


Postat av: Madde

Grattis till lillkillen :)

2012-01-14 ~ 19:39:32
URL: http://fashioningold.wordpress.com
Postat av: Malin

tack så mycket! :D

2012-01-14 ~ 22:12:14
URL: http://shedevilracing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: