23/1

Inga converse skor till mig, dom var lite för små, men det gör inget jag får hitta mig ett par andra! :P 
 
jo vi var ju hemma i dag i 9timmar, vi for till Tina och var där hela dagen, sen så åt vi tacos som gubben hade beställt! :) super gott var det. Men vart fan tog tiden vägen? Den bara flög iväg så skulle vi åka tillbaka till sjukan:( jag som äntligen fick känna på att vara i vardagen med Birger. Men dom sa när vi kom tillbaka idag att vi kanske skulle få åka hem imorgon igen, få se vad doktorn säger imorgon då.

Åhh jag tror jag tjatar på Peppe varje dag att jag vill gasa snart, jag vill så gärna rensa hjärnan och bara få gör min grej. Hoppas det blir snart. 

Måste åka och träffa min bästa Thereses bebis snart! :D Dom har fått en liten Edwin <3 SÅ fort vi får permis eller något så måste vi träffas! :)  


Postat av: Valeria -Mamma till Williot

Skönt att få komma bort från sjukan.

Hoppas ni snart får komma hem :)

2012-01-24 ~ 08:26:28
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: