22/1

Hela januari har spenderats på sjukhus. Men man har lärt sig mycket och det känns skönt att man känner Birger nu när vi åker hem. Vi får ju åka hem imorgon med Birger och vara hemma i 9 timmar så det ska bli mysigt och äntligen ska man få vara mamma till sitt barn. Jag hoppas verkligen att vi blir utskriven till veckan! :) Men det beror helt på Birger om han orkar äta.

Imorgon ska jag pröva skorna och förhoppningsvis köpa dom! :D Sen så ska jag raka mig man ser ut som en mupp i huvudet nu! :P Sen tänkte vi äta med Peppes familj imorgon.

Måste bara säga att Oskar, Johanna och älskade mor var hemma hos oss igår och städade våran lägenhet och jag garanterar att den har aldrig varit så ren som den är nu. Tack så mycket ni är mina änglar! Birger kommer få komma hem till ett rent och fint hem.

Idag har mamma, Erik och Johanna varit och hälsat på oss! det var så skönt att dom kom livade verkligen upp stämmingen! :P Mamma tog med sig pappas köttfärsås och den är super god! sen hade mamma med sig sockerkaka som hon hade bakat och tog med sig hemmagjord saft :D Tänk vad lite kan få en så glad igen! :) 


Postat av: Helena, mamma till William

Hej Malin!

Hur går det med amningen å alltihopa? Läker snittet som det ska?

Ett tips gällande kläder till mr mini: be nån tvätta "vanliga" bäbiskläder på högre grader i tvättmaskinen och sen torktummla dom på lite högre grader så kanske dom krymper till sig i lagom storlek till honom.

Jag skulle kunna prova med några plagg som william ändå växt ur för å se om dom ens krymper nått eller om dom blir förstörda. Är ju kanske en aningen dumt att prova direkt på nyköpta kläder :)

2012-01-23 ~ 22:12:38
URL: http://bebisimagen.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin

Hejsan! nä jag pumpar ur nu så Birger får det men har slutat med ammning. har mått så otroligt dåligt över det där så jag slutade. jo det läker super bra känner mig som normal nu :)



Det har ordnat sig med sig med kläder åt honom! :) så det är jätte skönt. han fick kläder av sina fastrar och farmor i stl 44 och dom sitter perfekt nu :) så snart brakar det väl till och han kan ha 50 :D

2012-01-23 ~ 23:15:41
URL: http://shedevilracing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: