21/1

Måste bara berätta min upplevelse om kejsarsnitt, det är verkligen det obehagligaste jag varit med om! Bedövning fy fan vad det är äckligt! sen så måste man ha kateter kände mig verkligen som en tant och vad ont det gjorde att sätta dit skiten. När dom hade snittat upp mig och skulle in och hämta lilleman så kändes det som alla inälvor skulle komma up ur munnen, vilket jäkla tryck det var och jag höll på at flyga av britsen fy fan vad läkarna tog i. Jag hade helst velat föda normalt! Sen så ska man ju få en blod förtunnande spruta i 7dagar så man inte åker på blodpropp, fy vad dom gjorde ont. Peppe fick ta dom 4 sista sprutorna på mig och jäklar var han tyckte det var kul, han såg lite tokig ut!



Det låter som att vi skulle få åka hem med Birger i veckan, vi skulle få vara hemma i 6 timmar sedan komma hit igen. men det kulle verkligen vara underbart att få lite ny energi.

Jag var ju och hälsade på Madde igår kväll, det var så skönt att få vara med henne! fick en ny kick av det. Det var gubben som skickade iväg mig så det var hur skönt som helst att jag fick åka iväg. Imorgon ska mamma, pappa och bror komma, det ska bli kul! :)

Såg att min "kusin"Linda sålde ett par converse skor som var så otroligt snygga och bra pris så jag ska bara ha dom!

Stal bilden av dig hoppas det inte gör något :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: