Mamma Malin

Idag Ska Birger till BVC och vägas och mätas och träffa läkaren. Så nu får vi se hur mycket Birger har gått upp på en vecka. Snart så ska gammelfarmor komma och hälsa på :) Sen ikväll så kommer Peppes mormor mamma och moster. så vi har fullt upp idag! ska hinnas med att städa oxå.



Först tyckte jag det var jätte jobbigt och skulle aldrig mer ha ett till barn hade jag sagt. men nu har jag helt ändrat mig, jag vill ha fler barn. Sån kärlek som jag har till mitt barn vill jag dela till fler! kanske ska sattsa på familjen annorlunda :P nä men jag skulle kunna tänka mig 2 barn till. men vi får börja med ett till det kanske räcker så :) men jag vet ju själv jag älskar mina syskon och det är de bästa jag har. skulle aldrig vilja vara ensamt barn. Jag älskar att planera våra dagar, jag har alltid gillat att planera.

Men det får bli när jag pluggat klart och har ett jobb, sen så ska vi bo i hus vill inte att Birger växer upp så här. Sen kan vi planera ett syskon till Birger <3

Vad är livet att stå ensam, utan barn och tycker krogen är ett nöje? fan jag tycker det är helt bortkastat med tid. visst hemmafest det kan vara svin skoj! och om det är något speciellt som händer. jag anser nu när jag har barn att det är meningen med livet verkligen. Jag har varit livrädd förut att skaffa barn. att man inte kan göra något annat än att sitta hemma, men jag är ju ute och ränner hela tiden med Birger. Det är vad man gör det till.

Jag har ett skit roligt liv! skulle aldrig vilja ändra på det. vi hittar på hur mycket som helst, och det tar aldrig slut :)


Postat av: Malin

Så lik dig syns att det är en Lindberg :)

2012-02-28 ~ 19:25:11
URL: http://onewayforward.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo han är ju det, ska bli kul att se om nån mån om han fortfarande är lik mig, för just nu ser jag inga drag av Peppe :)

2012-02-28 ~ 23:35:23
URL: http://shedevilracing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: