hmm

hmm hur fan ska jag orka bo i lägenhet???? Jag är så förbannat less på att bo i lägenhet så fy, jag försöker hålla mig borta så mycket som möjligt och att det blir till ett övernattnings ställe. den enda fördelen med att bo här att man slipper skotta och klippa gräs. Hoppas verkligen vi hittar våran drömkåk snart! vi hade ju en på g men då var det någon dum fan som budade till ett överdrivet pris.

Jag vill till landet ut i skogen där jag kan hämta posten naken om det ska vara så hehe nä kanske inte så överdrivet men där det finns skog och mark, där vill jag bo. inga gannar som man kan störa med våran hobby och man kan spela musik hur högt man vill. där Eros kan vara lös utan uppsyn och där risken för honom att bli påkörd är minimal lika så för Birger. Det har varit alldeles för mycket olyckor i våran familj med tåg och bilar inblandade. lillsyrran påkörd av tåg, stora syster påkörd av bil och våran älskade hund Nicky påkörd av tåg men hade inte turen att överleva :'( och en massa katter som har blivit ihjäl körda på e4an.. blääää vill bort ifrån staden och in i skogen..


Postat av: Sara

Ni skulle ha hyrt huset här ute tills ni hitta nåt eget :-) rackarns! Jag förstår dig helt! Lägenhet är inte kul!

2012-02-17 ~ 21:38:17
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Malin

ja jag vet men vi fick ju inte lägenheten såld och vi visste inte häller någon som skulle kunna tänka sig hyra våran häller. så det var riktigt surt :(

2012-02-18 ~ 00:16:04
URL: http://shedevilracing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: