Herrejävlar

Som dom flesta gjorde ikväll så slog jag över till tv11 för att kolla på BB tycker det är så kul att se hur folk gör bort sig in för hela sverige! Man kan ju inte mer än att ha kul åt dom/vissa :P det är ju mycket underhållande tv! få se om man skaffar sig en favorit sedan.

Imorgon får jag äntligen mina Fox stövlar hoppas jag kan ha dom :) Sen måste jag in till vårdcentralen med mitt <3 något som inte står rätt till med Birger.

Nu har jag besällt säkningsattsen till TMen så hoppas man kan nå ner riktigt nu:) Sen så ska älsklingen lacka 9-3an ihelgen så han kommer man inte se mycket av. men skönt att han får det gjort. och det kommer bli en sån snygg färg :D bild kommer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: