Äntligen!!

Nu är det äntligen min tur att få köra cross, som jag har längtat att få ta ut mig rejält! Jag kommer bli så slut så jag kommer inte orka gå, så skönt det kommer att vara.

Imorgon så blir det att kliva upp tidigt o åka och lämna lille man till faster Tina och sen ska vi åka till garaget och lasta o packa. Det blir njurunda som vi ska köra på, jag tycker inte om den banan men bättre än inget alls. nästa helg hoppas jag på att få åka till klingre :)

Ska verkligen bli kul att inviga TMen :) lite om vant att köra 4-takt.


Åh jag är så stolt över mig själv för jag har gått ner 2kg denna vecka det är bara att jag fortsätter på detta vis hoppas jag :) Jag har dragit ner på en massa oboy och äter mindre portioner, sen motionerar jag mer.


Postat av: Elin #806

Ja, jo.. men det är farlgit med våld mot magen. Och jag vill då inte riskera nåt farligt för bebis :) Man kan ju inte lova sig själv att inte krascha eller att någon annan hoppar på dig..

2012-02-11 ~ 09:09:04
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: