8/2

Vilken otroligt trevlig dag jag hade igår med Jessica, Selina o Lilla Belina Vi tog våra barn och gick ner på stan och åt lunch. Jag gick in på Chill för första gången och jag hittade as sköna jeans som jag tänker köpa när jag har kommit till min målvikt. Jag har börjat motionerat som bara den så jag hoppas fettet börja rasa av mig så man ser någorlunda ut till sommaren. 

På kvällen så var vi bjudna på mat hos svärmor, så klart så tog jag tillfälle i akt och promenerade dit, de var lite kallt men det gick bra. Ikväll kanske jag får följa med Lena och spela innebandy.

Tänkte jag skulle ta mig en prommis nu på dagen med lillemann, det är ju undebart väder :)

Nästa helg är det kramfors vinterfest så då tänkte jag ta och åka dit och kolla på fredag, för på lör verkar det som om att älskling ska tävla i Ume så då måste jag följa med och kolla! om det inte är för kallt dvs för Birger :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: