5/1

Älskade Birger blir 1 månad idag <3 det har gått väldigt fort tycker jag. Så jag tänker ta vara på varje dag med vårat hjärta! Birger ligger på bröstet och myser, vilken känsla och kärlek

igår var vi hemma hos mor och far och grillade o firade att Birger har kommit till världen! Det var super trevligt och mysig! :)

Nu har jag kommit på banan igen och hoppas att det fortsätter vara så här bra! Det har varit en jobbig vecka.

Älskling och jag har redan börjat planera inför sommaren 2012 :D Vi ska åka till storuman och fira midsommar där och vi ska åka till Uddevalla på motocross VM  så lite är redan planerat :) Sen blir det ju en massa cross oxå! Peter ska sälja båten så är det någon som är intresserad så är det bara att höra av sig :)






Postat av: Marlene

Grattis till söta Birger! Han är väldigt lik dig men även väldigt mycket lik din bror Erik!!



Ha det så bra kram från oss i Berge!

2012-02-06 ~ 09:18:40
Postat av: Malin

Tack! :) Ja han är ju det! :P det syns att det är en lindbergare :)



Desamma! kram

2012-02-06 ~ 12:43:24
URL: http://shedevilracing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: