26/2

hej vackra väder! det blir en promenad idag med lill <3, han älskar att sova i vagnen och det stämmer verkligen att barn sover bättre ute. iaf för Birger :)

Igår så gick vi ut på dans jag, Angelica och Camilla, det var arvingarna som var på parken och spelade, det var inte värt att gå dit. Eller jo om det var någon som man kunde dansa med så hade det varit kul men nu fanns det inte de. hade älskling varit med så hade jag buggat sönder honom :P

Jag sov ju i bjästa från fredag till lördag och som sagt så var vi in till övik och shoppade, jag hittade skit snygga linnen där på carlings som jag köpte. sen så fick Birger en body och byxa i stl 50 som han kan ha nu :)
Det var super skönt att få åka iväg så här med Birger, det behövde vi! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: