22/2

Hallå där! Igår var jag, Birger, Therese och Edwin på stan och åt lunch! :D vi gick på en massa affärer och vero moda hade mycke rea kläder så jag sa till Therese att hon skulle prova en av jackorna som var as snygga, och hon passade as bra i den! :) vi hade en mysig dag, och tiden bara rann iväg. man behöver ju inte vara rädd för att tiden ska gå sakta när man har barn :) 




Crossstövlarna var bara att skicka tillbaka igen nu är jag så less att det inte ska finnas någon som passar mig. ska beställa ifrån USA nästa gång och då blir det alpinestars för dom är bredare runt vaden.

imorgon blir det förhoppningsvis cross ringde och kollade o banan skulle vara öppen så det är kanon! banan skulle vara ny skottad oxå :) denna gång måste gå bättre än förra! :P

lill <3 är stor nu, väger ca 3300 :) och större ska han bli! :) älskar min bebis så mycket, det bästa som kan hända.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: