15/2

Som vanligt så är jag typ på stan varje dag har alltid något som ska göras där. Hitta mina converse som jag vill ha, ska vänta på slutet av mån att köpa dom, man behöver ju inte spändera upp varenda päning innan mån slut. men det blev litte shoppning ändå köpte nästan allt på rea, köpte mig trosor, BH, benvärmare, linne, tajts, hårfärg den som jag köpte mig sist, blev så snyggt med den :D nöjd med köpen iaf.

Tänkte jag skulle åka till kramfors vinterfest men det verkar som om att jag får åka själv dit, men det har jag verkligen ingen lust med. om man nu får med sig någon så hoppas jag på att man träffar en massa gamla vänner där :)

nä nu ska jag gå och lägga mig men först se till att mitt älskade hjärta vill sova <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: