Måndag

I Lördags så for jag, Mamma och Jessica till Nordic hallen på nationell utställning. Det gick skit bra för Jessica och hennes hund, Han blev Bäst imotsatt kön = BIM så det var ju skit skoj :) Eros fick bara ett Verry Good :/ inte nöjd. Jag ville iaf att vi skulle gå vidare. men det vill ju alla men kul var det iaf :) Men jag ska ta att anmäla Eros till Internationella utställningen som är på samma ställe i Oktober. På kvällen så ringde min älskade farmor och frågade om vi inte skulle komma ut med Birger så han kunde sova över hon henne, vi fick lite seperations ångest men de gick faktiskt bra. Men skit vad vi saknade honom. När vi kom hem ifrån farmor får gjorde jag mig iordning för att träffa min lillhöna Vickan. Det var så jäkla kul! Sen så blev jag helt plötsligt chaufför åt stora syster så for till Jon och Sunnie och hämtade henne fick även med Mange och någon annan idioit som var jävligt dryg. Han luggade mig och min reaktion var att ta tag i hans äckliga hår och höll i tills han släppte mitt. Var så jävla nära på att flippa på honom. Inte acceptabelt för 5öre. En vuxen jävla människa beter sig som en 5åring

Igår så for jag och älsklingen till Nordanstigs crossbana och det var typiskt att vi glömde kameran. men vi hade svin kul och banan var as skoj den var exakt som jag minns den då jag har tävlat på den en gång i tiden :) Jag körde allt som allt i en halvtimme och jag var helt jävla slut! Idag har jag nån jävulsk träningsvärk :P Syrran har köpt sig tatueringsmaskin så nu ska hon få gadda mig när hon ha lärt sig lite, under foten hahah :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: