kväll


Har beställt dom här kläderna av Nocke och färgat glas till glasögonen, så hoppas jag hinner få dom innan nästa helg då det är crossläger i Ånge :) Farmor och Faster ska vara barnvakt åt lill hjärtat. Det är så otroligt snällt att dom vill ställa upp.
På söndag ska min älskade gammel farmor vara barnvakt åt Birger då vi ska köra cross i Nordanstig. En riktigt jobbig sandbana är de. Har tävlat på den banan en gång i tiden då jag körde 85cc.

Tänkte jag skulle skriva Lindberg på ryggen oxå på crosströjorna. :)

Peppe han är så jäkla gullig kille. Han säger till sina cross kompisar att jag är duktig på att köra cross man blir så glad när man får höra sånt av sin älskade.

Varför kommenterar man anonymt? vågar man inte stå för de man skriver?
Ähh skit i de. Det är bara jag som är så Jävla nyfiken av mig :) vill man inte skriva vem man är så är de upp till den.

Ska ta och lägga mig så man orkar kliva upp imorgon! ÅÅÅhh jag ska få träffa min älskarinna Vickan, fan flytta hem igen! skit i jävla gävle
 
Sötgumman!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: