kväll

Oj vad jag älskar mina killar! Dom betyder verkligen allt för mig <3 Är så otroligt lycklig, finns inga ord att beskriva!

Shit, jag ska ha kul med Therese på måndag, Like Old Days! ;) Älskar dig gumman min, Du finns alltid där för mig! Städa gästrummet någon gång så jag och Birger kan få sova över!!!!!! PUSS!

Händer så mycket nu, nästa vecka ska jag operaras, fy fan vad obehagligt. Hade helst velat sövas men jag får väl klara mig på bedövningen. Jag ska ta bort en bit av livmodertappen har cellförändrningar som måste bort. Skulle ju vara riktigt olyckligt om jag skulle få cancer. Tro om man kan få det senare i livet även fast man tagit bort det? Paranoid som jag är. Samma dag ska mäklaren komma. Men som tur är så tar älskling ut en pappadag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: