7/4

Nu börjar jag kunna vara människa igen efter graviditeten! Underbart! jag kan äntligen skratta hysteriskt och vara allmänt glad :D känner igen mig nu. Jäkla hormoner kan jag bara säga!

Jag och Peppe har börjat få alla bitar på plats igen! det är inte lätt att bli nyblivna föräldrar förstår varför man går ifrån varandra efter man fått den första. men det är klart man ska slåss för kärleken och försöka hitta tillbaka till varandra. Det har jag och Peppe nu gjort och hoppas det fortsätter så :)

När jag kollar tillbaka när jag var gravid så fy fan vad tråkig jag har varit och sur. Men när jag väl var där så tycker jag alla vad dum i huve som tyckte jag var sur hela tiden för jag kunde inte förstå de då. Men nu är de över och hoppas verkligen inte nästa graviditet blir likadan. Eller det spelar ingen roll egentligen för allt var värt i slut ändan det är bara hormoner jag hatar!

Nu ska vi ut till Smörbrun och umgås, tänkte jag skulle ta en promenad med Birger och Eros där ute oxå :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: