26/4

Imorgon kommer svärfar hem så ska städa idag och måste säga de att det blev perfekt städ väder :)

Igår så fixade vi mitt ryggskydd det är lite för långt så tog bort en platta och nu blev det perfekt! Nu slipper jag att ryggskyddet ska ta i hjälmen när man kör och det är väldigt störande!.

På måndag ska vi gratta
Therese ska bli hur trevligt som helst! ska köpa med mig några smirri.



Har köpt nya tröjor! Jag har börjat samla på Red Label tröjorna som finns på carlings.



Den har jag redan :)

Vill ha i stl L ;) fyller ju år snart ;)


Postat av: Anonym

Åh vilka jättefina tröjor:)

2012-04-26 ~ 13:31:40
Postat av: Malin

tack! :D

2012-04-26 ~ 20:44:57
URL: http://shedevilracing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: